ZARZĄDZENIE Nr 376 PREZYDENTA MIASTA SOSNOWCA z dnia 2 maja 2007 roku w sprawie zasad wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkań. Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku ustawy o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) Z a r z ą d z a m : § 1 Wprowadzić zasady wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkań. § 2 Rodzaj organizowanego spotkania nie może stanowić utrudnienia w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, kolidować z ogólnie przyjętymi zasadami etycznymi lub powodować negatywne skutki dla wizerunku Urzędu. § 3 Zasady odpłatności za wynajem pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określone zostały w załączniku nr 1. § 4 Druk zgłoszenia wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określony został w załączniku nr 2. § 5 Wzór umowy wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określony został w załączniku nr 3. § 6 Decyzję o odstępstwie od przyjętych zasad podejmuje Prezydent Miasta Sosnowca na podstawie pisma złożonego do Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, przez zainteresowanego najmem organizatora. Pismo winno być zaaprobowane przez Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego. § 7 Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Administracyjno-Gospodarczego. § 8 Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta. § 9 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA: Zasady odpłatności Zgłoszenie wynajmu sal Umowa wynajmu sal |