ZARZĄDZENIE Nr 376 PREZYDENTA MIASTA SOSNOWCA z dnia 2 maja 2007 roku
w sprawie zasad wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkań.
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku ustawy o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami)
Z a r z ą d z a m :
§ 1 Wprowadzić zasady wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkań.
§ 2 Rodzaj organizowanego spotkania nie może stanowić utrudnienia w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, kolidować z ogólnie przyjętymi zasadami etycznymi lub powodować negatywne skutki dla wizerunku Urzędu.
§ 3 Zasady odpłatności za wynajem pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określone zostały w załączniku nr 1.
§ 4 Druk zgłoszenia wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określony został w załączniku nr 2.
§ 5 Wzór umowy wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określony został w załączniku nr 3.
§ 6 Decyzję o odstępstwie od przyjętych zasad podejmuje Prezydent Miasta Sosnowca na podstawie pisma złożonego do Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, przez zainteresowanego najmem organizatora. Pismo winno być zaaprobowane przez Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego.
§ 7 Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Administracyjno-Gospodarczego.
§ 8 Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 9 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.