ZARZADZENIE Nr 376 PREZYDENTA MIASTA SOSNOWCA z dnia 2 maja 2007 roku
w sprawie zasad wynajmu pomieszczen w Urzedzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkan.
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku ustawy o samorzadzie gminnym (tekst jednolity Dz. U z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z pozniejszymi zmianami)
Z a r z a d z a m :
SS 1 Wprowadzic zasady wynajmu pomieszczen w Urzedzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkan.
SS 2 Rodzaj organizowanego spotkania nie moze stanowic utrudnienia w funkcjonowaniu Urzedu Miejskiego w Sosnowcu, kolidowac z ogolnie przyjetymi zasadami etycznymi lub powodowac negatywne skutki dla wizerunku Urzedu.
SS 3 Zasady odplatnosci za wynajem pomieszczen w Urzedzie Miejskim w Sosnowcu okreslone zostaly w zalaczniku nr 1.
SS 4 Druk zgloszenia wynajmu pomieszczen w Urzedzie Miejskim w Sosnowcu okreslony zostal w zalaczniku nr 2.
SS 5 Wzor umowy wynajmu pomieszczen w Urzedzie Miejskim w Sosnowcu okreslony zostal w zalaczniku nr 3.
SS 6 Decyzje o odstepstwie od przyjetych zasad podejmuje Prezydent Miasta Sosnowca na podstawie pisma zlozonego do Wydzialu Administracyjno-Gospodarczego Urzedu Miejskiego w Sosnowcu, przez zainteresowanego najmem organizatora. Pismo winno byc zaaprobowane przez Naczelnika Wydzialu Administracyjno-Gospodarczego.
SS 7 Wykonanie zarzadzenia powierzam Naczelnikowi Wydzialu Administracyjno-Gospodarczego.
SS 8 Nadzor nad wykonaniem zarzadzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
SS 9 Zarzadzenie wchodzi w zycie z dniem podpisania.